Helgen vecka 5

(null)
(null)
(null)
(null)

Helgen vecka 5: i fredags gjorde jag min sista dag på praktiken, sen blev det semmelfika på stan och fredagsmys med tacos och serie. I lördags handlade vi och kollade på serie halva dagen och sen var jag på Mello hela kvällen. I söndags hade vi tvättid och städade lägenheten. När tvätten var klar åt vi lunch på mitt favorit hamburgehak och sen åkte vi till rusta för att köpa nya mattor till köket och badrummet. På kvällen gick vi på bio (the Post, ingen Ida film) och sedan kollade vi på Bron och nya Beck filmen.

Idag är det måndag den femte februari. Så sjukt att det är februari men jag är så glad för att januari gick så fort. Hoppas februari går lika fort. Idag börjar jag skolan igen efter praktiken, dock inte förrän klockan ett så jag tänkte hinna med att bland annat plugga och diska innan skolan börjar. Hoppas på en bra dag, solen är här iallafall. 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback