Dagens fråga 1/4


- Jag har lurat många med ingen gick på det.. :(



Kommentarer

jag lura min kompis om världens töntigaste sak, men hon gick på det iaf ;) haha jag sa att när jag gick och prata med min kompis så prutta hon jätte högt, men låtsades inte om det.. haha men nästan direkt efter sa jag att jag skämta, haha gör alltid så -.-



sj?



ska vi följa varandra med bloglovin'? lägger till alla so säger att dom lägger till mig, bara att lämna en kommentar :) ha en fin första april



http://socosy.blogg.se/

anmäl dig gärna till veckans blogg! :D klicka här-->

http://giggisenn.blogg.se/2011/march/veckans-blogg.html#comment

jag har också lurat några men typ ingen gick på det :(



svar: mitt favoritämne är typ.. engelska & kemi :D ditt då? :) <3

sv: okej ska försöka lägga in en massa bilder :)

jag har samma fråga som du:), jag blev lurad en gång idag av min kompis också har vi lurat vår lärare :).



Hej!, idag är du ju 1 April, har du skämtats eller gått på nått idag ? :)

att jag hade vunnit på lotto

sv: bra ! jag halvsover typ , hiihihi (:

dudå ?

kramis,<3

jag lurade bror att de sprang en hare bakom honom (för han va ute med sin kamera och fotade) så då blev han glad och tänkte fota, men haren fanns ju inte :o hahhah ;)♥

sv: okej tack :)♥

jag lurade ingen för var ju sjuk :/

hade du en bra dag igår då? :)<3

Lyckades inte komma på nåt bra så får vänta tills nästa år x'D men blev lurad av min lärare iaf...-.- Följa varandra via bloglovin' ♥?

Kolla gärna in min nya blogg! :D <3

Kolla gärna in min nya blogg! :D <3

sv: okej :) ha en fin helg!


Kom ihåg






Trackback