31 januari 2011

Sista dagen i januari. Imorgon går vi in i februari och sen är det inte länge kvar tills våren kikar fram!
Just nu sitter jag i skolan. Imorse hade vi spanska och efter det so. Sen skulle vi ha idrott, men jag glömde idrottskläderna hemma. Det gjorde Nikki och Emelie också. Så vi gick till biblioteket och lyssnade på musik. Klockan ett sk avi ha bild, sen träslöjd. Efter det slutar vi, halv fyra dock. Efter skolan ska jag kanske gå ner på stan med Vickan. Berättar mer när jag kommer hem!



Kommentarer

Så bra :)

Jada :P

Våren är så välkommen! Fin blogg.

sv: hon tackar nog! :)

ja det är ju det :)!

Snygg design (+header)!! Har du gjort den själv? :)

heheh jag var totalt omöjlig på att komma ihåg idrottskläder när jag gick i skolan.. Dels var det väll för jag hatade idrott och inte ville tänka på det. Men även om jag hade dom packade så glömde jag alltid påsen innanför dörren. :P

Vrf är det bra? :P

Jag lyssnar på musik, ska snart fixa käk, dd?

sv: den var helt ok:) lite konstig kanske! skulle väl inte riktigt rekomendera den, men ja, den gick nog att se :)

svar: härligt :D

sv. nej men ska :)

Hej :) superfin blogg du har! var gärna med och tävla om att bli veckans blogg hos mig :D

Tack så mycket sötnos! :D

Hur har din dag varit? :)

fin blogg!! :D

du har en väldigt fin blogg :)))



gud va söt du är :O :)


Kom ihåg






Trackback