Mumford & sons live / Oslo / 10 maj 2016

Konsert-året 2016 fortsätter och nu var det äntligen dags att se Mumford & sons i Oslo. Jag har aldrig sett dom live innan men lyssnat på dom i flera år och dom har funnits med på min lista över drömkonserter lika länge så ÄNTLIGEN fick jag se dom!!! Vi började köa klockan fem. Fyra timmar och ett förband senare står vi längst fram vid kravallstaketet och dom går äntligen ut på scenen. Det var så värt all ryggont och onda fötter för sånt glömmer man sekunden dom börjar sjunga. Kan egentligen bara säga att det var en så himla bra konsert, den kvalar lätt in på en tredje plats över mina bästa konserter någonsin. Och jag har ju varit på en hel del konserter nu. Efter konserten fick vi setlisten av en fotograf och jag kunde inte sluta le. SÅ HIMLA BRA KVÄLL/KONSERT!  Kolla på videon ovan som jag hoppas får er att älska dom lika mycket som jag gör! ↑ Jag SKA se Mumford & sons live igen ♥



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback